smooth is not my area ~

Har flera gånger de senaste dagarna (eller veckorna) undrat vad fan det är jag håller på med egentligen. Jag, duktiga, ambitiösa Ariana - varför skulle jag lägga ner dyrbar tid på sådant som ändå inte har ett syfte? Som ändå inte kommer att leda någonvart? Nu när jag går i trean borde jag gå till skolan för att fokusera på mina studier. Jag söker till universitet om mindre än två månader. Jag tar studenten. Jag sitter i i styrelsen på två skolföreningar. Jag har mognat. Eller, jag skulle vilja tro det.

Men icke hjälper det. Visst är jag närvarande, ja. Men produktiv? Nej. I så fall åt fel håll.

Sincerely Yours,


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Ariana. Jag går sista året i 9:an och funderar på att söka till kungsholmens international section, samhälle. Vilka fördelar och nackdelar finns det att gå där? På deras hemsida står det att undervisningen sker på engelska. Är studiematerialet som ni arbetar med på engelska, svenska eller både och på alla kurser?

2009-10-02 @ 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0