Ciao Bella

Okej, okej, kudos till Ree med sin reign of terror på bloggen, det mest effektiva för att få folk till att göra saker är tydligen att säga åt dem att de ändå inte kommer att göra det! ;P

Jag är i vilket fall hemma från Italien, och det är rätt skönt. Fast ändå inte. Italien är ett väldigt underbart land, man har ett helt annat tempo där. Berg överallt, gestikulerande människor och helt inkompetent engelska. Underbart, helt enkelt! Man har kommit mycket närmare klassen nu när man varit borta med dem och umgåtts ständigt med dem i en vecka. Det har varit både jobbigt och skönt och det gick till och med så långt att jag kände mig ensam om jag inte var omgiven av underbara företagare. Även om det var skönt att ibland bara stänga ute dem med musik eller genom sömn.

Jag har så mycket historier att dela med mig av. Grodorna på väggen, Blue Silk, Förlorandet av Olles Pass, jättegott och alla historier i Pisa och Florens, allt om Italienarna och allt om Italien. Men jag orkar inte skriva ner allt, i risken att det kommer att förstöra minnet av det. För det var faktiskt underbart, trots ont i fötterna och huvudvärk och allt annat som ständigt arbete i en vecka medförde.

Men jag är glad över att vara hemma. Jag har längtat efter min säng!

God bless,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0